Serial cyklistických akci nového typu: 8.5.2014 Tuchoměřice -Libušín ; 21.6.2014 Nové Strašecí - Křivoklát ; 14.9.2014 Hostivice - Krivoklatske okruhy více ZDE

8. 1. 2013

Michal Stark na Kolo pro život: Půjdu dál


…můj sen s paralympijskou medailí jako tečkou za kariérou se nepodařil, cyklistika mě přesto pořád moc baví. Zkusím si napravit reputaci minimálně na Mistrovství světa v Kanadě. Doufám, že zdravotní eskapády jsem si už vybral. I přes sezónu zarámovanou zdravotními problémy jsem rok zakončil na 5. místě silničního světového žebříčku UCI a na 9. v dráhovém rankingu! Rád si dávám velké cíle, i když se často zdají neuskutečnitelné…začíná nový paralympijský cyklus směrem k Riu de Janeiru a já otevírám první rok… 
Vedle svého vrcholového sportování si nacházím čas i na své angažmá v občanském sdružení Ano, ano, kde jsem se stal garantem Projektu SEN. Snažíme se plnit malé i velké sny dětem z dětských domovů, pěstounských a sociálně slabých rodin.

Celý článek na Kolo pro život
zrcadlo na tumblr.com


Žádné komentáře: