Serial cyklistických akci nového typu: 8.5.2014 Tuchoměřice -Libušín ; 21.6.2014 Nové Strašecí - Křivoklát ; 14.9.2014 Hostivice - Krivoklatske okruhy více ZDE

3. 12. 2013

Zdravím všechny , chtěla bych moc poděkovat Ano Ano, za to , že mi dává možnost abych mohla realizovat své projekty neb se stalo mým hlavním partnerem !!! Jeden z projektů právě dokončuji a chtěla bych všechny příznivce Ano Ano a nejen ty pozvat na vernisáž , která se bude konat 13.12.2013 v České Lípě

O co vlastně jde ??? Projekt s názvem JSEM NA VOZÍKU, ALE I PŘESTO JSEM ŽENA  , zajímaví název jednoduchá myšlenka, Jsem handicapovaná  sportovkyně , myslím si , že jsem dobrá ale chci být ještě lepší a proto potřebuji ale silniční kolo.. V dnešní době je složité shánět finance a proto jsem se rozhodla, že si na kolo zkusím vydělat a to tím, že nafotím kalendář pro rok 2014 a z jeho výdělku se pokusím kolo koupit a pokud by snad ještě nějaká koruna zbyla využila bych je pro nastávající sezóny na vše co je spojeno se závody, přípravou na ně a tomu podobné...

A ne jen to , v rámci vernisáže se budou dražit obrazy (fotografie) , které budou ve prospěch Dětského domova a jedné mladé slečny na nákup invalidního vozíku...
Někomu se možná bude zdát , že toho je moc najednou  na jednu akci , ale já se řídím jedním heslem NIC NENÍ NEMOŽNÉ ....


Budu moc ráda když se ukážete , a nebo jen budete sdílet tuhle možná pro někoho bláznivou myšlenku .. 
Přeji všem krásný Adventní čas a aby ten příští Rok byl zase o něco lepší než-li ten Rok stávající :) 


                                                                       Vaše ...      

Žádné komentáře: