Serial cyklistických akci nového typu: 8.5.2014 Tuchoměřice -Libušín ; 21.6.2014 Nové Strašecí - Křivoklát ; 14.9.2014 Hostivice - Krivoklatske okruhy více ZDE

5. 1. 2014

Zdravím všechny [Petra Hurtová]

Zdravím všechny :) 
Jak se vede po Vánocích , snad každý dostal pod stromeček to co si přál.
 Já jsem se rozhodla v prosinci, že si také na takového Ježíška zahraji v rámci projektu ,,Jsem na vozíku, ale i přesto jsem žena,, Jak všichni už víte nafotila jsem kalendář v rámci toho vzniklo 13 unikátních obrazů , které se dražily 13.12.2013 v rámci vernisáže ku příležitosti zahájení prodeje kalendáře pro rok 2014...
Vydražilo se celkem 7  obrazů  v celkové výši 6050,- ještě zbývá 6 obrazů jejich další aukce se rozjela na sociální síti Facebook a na mém webu  www.petrahurtova.cz  kde jsou také pokyny jak přihazovat... Aukce skončí na 3 krále ale uvažuji o tom ji prodloužit.
Čáska,  která se vybere se bude dělit mezi Nikolku Murkovou ( na nový invalidní vozík) a část poputuje do Dětského domova v České Lípě na nákup myčky na nádobí...Prosím pomozte mi zakulatit tuto částku . Myslím, že by si lidé neměli pomáhat jen na Vánoce , ale tak nějak stále... Přeji příjemný zbytek dne Vaše Petra *R 16 Dexter Team*


  

Žádné komentáře: