Serial cyklistických akci nového typu: 8.5.2014 Tuchoměřice -Libušín ; 21.6.2014 Nové Strašecí - Křivoklát ; 14.9.2014 Hostivice - Krivoklatske okruhy více ZDE

27. 2. 2014

Lyžařský výcvik pro Kláru

Dobrý den, jmenuji se Klára, píši Vám, proto že by jsem strašně moc rada jela na lyžařský zájezd se svoji třídou, možná naposledy pojedu se svou třídou někam na hory. Pokud mně to umožníte budu velmi rada. Děkuji. Klára

Klára žije v dětském domově již osm let. Dobře se učí a je ráda se svými spolužáky. Na lyžařský výcvik dětský domov nemá finanční prostředky. Proto byl Klářin Sen zařazen do našeho projektu. Zaměstnanci Safina a.s. si Kláru vybrali a její lyžařský zájezd finančně podpořili.

Dobrý den,
Lyžařský výcvik proběhl v týdnu 11.1.-18.1. v Krkonoších v Benecku. Moc se mi tam líbilo.Zdokonalila jsem se v Lyžovaní. Chtěla bych vám moc poděkovat zato že jsem se mohla, zúčastnit. Dál bych chtěla poděkovat zaměstnancům Safina. Kteří přispěli na to aby jsem se zúčastnila tohoto zájezdu. Ještě jednou moc všem děkuji. Klára


Žádné komentáře: